loading...
پـاتـوقـیـا | سایت تفریحی و سرگرمی
وحــیــد بازدید : 248 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه اسفند ۹۲

 

دوست داشتنت بوی باران می دهد

همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه

فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی !

 

.


عشق تو عبور ماه است از خیابان در شب حکومت نظامی !

.

چقدر نوازش دست های مهربان تو خوب است

و من چه زود دلم برای همه ی چیزهای خوب تنگ می شود !

 

 

 



.

به هرکس می گویم “تـــــو” به خودش میگیرد اما نمی دانند که هیچکس برای من “تـــــو” نمی شود !

.

.

.

بگذار لبهایت برای بوسیدن باشد ؛ چشمهایت به اندازه ی کافی حرف برای گفتن دارد !

.

.

.

حسادت یا خساست ؟؟؟

اسمش را هرچه میخواهی بگذار ، 
من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !

.

.

.

ﺍﺯ ﻣﻦ ﺩﻟﺨﻮﺭ ﻧﺒﺎش ، ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻭقتها ﺧﻮﺩﻡ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺍﻣﺎ ﺗﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ “ﺗﻮ” ﺩﺭ ﻣﻦ ﻫﺴﺖ !

.

.

.

هرچه بیشتر می گریزم به تو نزدیکتر می شوم

هر چه رو برمی گردانم تو را بیشتر می بینم

جزیره ای هستم در آب های شیدایی ، از همه سو به تو محدودم !

هزار و یک آینه تصویرت را می چرخانند

از تو آغاز می شوم و در تو پایان می گیرم …

.

.

.

هی تو ! کمی نزدیکتر بیا اما چیزی نگو

بگذار فقط ، بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کند !

.

.

.

از نویی شعرم پیداست کهنگی عشقت !

.

.

.

خسته ام

بیا برای من کتاب بخوان

برای من چایی بخور و کمی برای من بخواب

من هم برای تو میمیرم !

.

.

.

مردم همیشه تو را به خدا سوگند میدهند اما برای من تو آن همیشه ای که خدا را به تو سوگند میدهم !

.

.

.

شعر را به تو میسپارم ، کلید خانه و چراغ را ، خودم را هم به تو میسپارم

سفارش نمی کنم چون خیالم راحت است !

.

.

.

مثل گنجشکها دوست دارمت،

مثل گنجشک هایی که میدانند پای کدام پنجره ای ، نزدیک کدام درخت!

مثل گنجشک ها بغض میکنم

وقتی پنجره را می بندی و میمانم پشت شیشه ، زیر برف و یخ میزنم از شب !

من گنجشکم و مثل گنجشک ها دوست دارمت ، دانه بریزی یا نریزی !!!

.

.

.

در صفر مطلق ذوب میشوم وقتی به کفش هایت کنار کفش هایش فکر میکنم !

.

.

.

پای فکر تو که وسط باشد، خیابان به کنار ، اتاق هم قدم زدن دارد !

.

.

.

می شود در همین لحظه از راه برسی و جوری مرا در آغوش بگیری

که حتی عقربه ها هم جرات نکنند از این لحظه عبور کنند؟

و من به اندازه ی تمام روزهای کم بودنت تو را ببویم

و در این زمان متوقف ، سالها در آغوشت زندگی کنم  بی ترس فرداها ؟؟؟

.

.

.

آفتاب را دوست دارم به خاطر پیراهنت روی طناب رخت

باران را گر می بارد بر چتر آبی تو

و خدا پرست شدم چون تو نماز خواندی !

.

.

.

دنیا ارزانی آدمهایش !

فقط من باشم و تو ، دو فنجان چای به ضمیمه لبخندت …

.

.

.

عجیب نیست که پلنگ جفت آهوست

گیلاس مست می کند و برف داغ است

در کشور آغوش تو حتی عجیب نیست که روز و شب بهم برسند

و صبح تا ابد پشت در یک اتاق منتظر بماند !

.

.

.

به دوست داشتَنت مشغولم همانند سربازی که سالهاست

در مقری متروکه بی خبر از اتمام جنگ نگهبانی می دهد !

.

.

.

دست های من هی آب می روند و تو هر شب ماه تر می شوی !

.

.

.

وقتی میخندی ، عشق کوچکترین اتفاقیست که می افتد !

.

.

.

ﺣﺴﻮﺩﻡ ، ﺣﺘﯽ ﺁﺭﺯﻭِ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯽ ﺩﻫﻢ !

.

.

.

برای خانه ام چند متر آسمان میخرم و یک دوجین ستاره

نمیخواهم اینجا غریبی کنی ماه من !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب ها بیشتر در مورد چی باشد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 410
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 181
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 729
  • بازدید ماه : 2,794
  • بازدید سال : 27,677
  • بازدید کلی : 396,913
  • کدهای اختصاصی