loading...
پـاتـوقـیـا | سایت تفریحی و سرگرمی
وحــیــد بازدید : 243 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (2)


سوال این هفته مسابقه 90 در شهرستان حیف نون :

طرفدار کدام تیم هستید؟

1- بله

2- خیر

.

.

.


میدونی ضد حال چیه؟

تایپ میکنی:
«با تمام وجود دوستت دارم»

رو مانیتور رو میبینی:

«fh jlhl, [, n n, sjj nhvl»!!

ینی میخای کیبورد و سیستم رو داغون کنی اون موقع!!!

.

.

.

.


آرامش در زندگي بهترين چيزه
بيا به آرامش فکر کنيم
به زندگي 
به عشق
به زيبايي
به بهشت
به جهنم
به درک 
به تو چه 
به من چه 
برو اعصاب ندارم

 

خيلي ببخشيد..مثل اينکه موقع بدي مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردي آفتابه رو کجا گذاشتي

.

.

.

ﻳﻪ ﺭﻭﺯ ﻳﻪ ﭼﻴﻨﻴﻪ ﻣﻴﺮﻩ ﺑﺎﻻﻱ ﻛﻮﻩ ﺩﺍﺩ ﻣﻴﺰﻧﻪ :

« ﺳﺎ ﻻﻭهیو ﻻﻥ ﻫﻴﻦ ﺷﻴﻦ ﺗﺎ ﻧﻴﻲ »

ﻳﻬﻮ ﺍﺯ ﻛﻮﻩ ﺻﺪﺍ ﻣﻴﺎﺩ :

کصافط ! ﺧﻴﻠﻲ ﺳﺨﺖ ﺑﻮﺩ ﻳﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﮕﻮ... :))

.

.

.

 


سیاست های غلط به این میگن :

سیاثط ، صیاصت ، ثیاصت ، سیاصط ، ثیاثت ، صیاست ، صیاثط …

 .

.

.

 


دانشمندان شهر حیف نون اینا کشق کردند

“انسان هایی که بیشتر عمر می کنند دیرتر می میرند

.

.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/08/22 و 7:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا خوبی
خیلی با وبت حال کردم
اگه بنر رایگان میخوای به ادرس زیر بیا
http://www.90love.ir/Forum/Catgory/3/Post/148
خدانگهدار

این نظر توسط مدیریت پیامک من در تاریخ 1392/09/14 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
سایت خیلی خوبی داری.خیلی خوشحال می شم با سایت من هم تبادل لینک/بنر/پاپ آپ کنی.هر وقت تونستی برو تو قسمت تبادل لینک/بنر/پاپ آپ سایت ، من همه چیزو برای تبادل اونجا نوشتم.هر کدی رو که دوس داری بردار.مثلا بنر یا کد پرچم و یا پاپ آپ.خلاصه هر چی مرامته.می تونی همه رم بزاریاااااا.آخ داش یادم میرف.حتما خبرم کن تا لینکت کنمااا
بازم ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب ها بیشتر در مورد چی باشد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 410
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 181
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 2,586
  • بازدید سال : 27,469
  • بازدید کلی : 396,705
  • کدهای اختصاصی