loading...
پـاتـوقـیـا | سایت تفریحی و سرگرمی
وحــیــد بازدید : 263 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه شاد

 

با تمام احترامی که برای شما  قائلم

 

اما تو را دوست دارم !

 

اس ام اس عاشقانه شاد

Happy romantic sms

من با همه فرق دارم !

 

چون من تــــــــو را دارم

 

اس ام اس عاشقانه شاد

Happy romantic sms

بودن تو دلیل نمی خواهد

 

تو خودت دلیل بودنی

 

بودن من را دلیل باش

 

اس ام اس عاشقانه شاد

Happy romantic sms

 

 

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

 

تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه شاد

 

 

Happy romantic sms

 

 

 

 

 

 

*۱۴۴*I Love You#

 

شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه شاد

 

 

Happy romantic sms

 

 

 

 

 

 

یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه

 

درست مثل فراموش کردن تو

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه شاد

 

 

Happy romantic sms

 

 

 

 

 

 

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که

 

به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه شاد

 

 

Happy romantic sms

 

 

 

 

 

 

با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم

 

چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه شاد

 

 

Happy romantic sms

 

 

 

 

 

 

این روزها همه می گن بیخیال شو

 

چه می دونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی !

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه شاد

 

 

Happy romantic sms

 

 

 

 

 

 

تو مال منی

 

تو دلم ول ول ست واسه خواستنت

 

بگو خب !

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه شاد

 

 

Happy romantic sms

 

 

 

 

 

 

نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد

 

خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب ها بیشتر در مورد چی باشد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 410
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 181
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 2,548
  • بازدید سال : 27,431
  • بازدید کلی : 396,667
  • کدهای اختصاصی